Estimator

Rapporterer til: SED Manager
Kontakt med: SED-team og driftsteam
Arbeidstimer: 40 timer per uke
Direkte rapporter: N/A
Avdeling: SED (omfang/estimering/design)
Sted: Nederland, Storbritannia London.

Nøkkel kompetanser

Kandidatspesifikasjon

Personlige egenskaper

  • Evne til å ta beslutninger og vise ansvarlighet og integritet.
  • Evne til å være et aktivt og deltakende teammedlem, i stand til å overføre ferdigheter til andre for å nå forretningsmål.
  • Evne til å feilsøke og legge strategier for å møte selskapets langsiktige visjon.
  • Problemløser og måldrevet person.
  • Evne til å levere nødvendige resultater mens du arbeider i et høyt presset miljø.

Teknisk spesifikasjon

Erfaring kreves

  • 5 års erfaring fra lignende stilling.

Viktige kvalifikasjoner

  • EUSR vannhygienekort
  • Kompetent i bruk av Microsoft Word og Excel

Ønskelige kvalifikasjoner

  • Kompetent i bruk av Microsoft Project

fordeler

  • Konkurransedyktig lønn
  • 25 dager årlig ferie
  • Bilgodtgjørelse (hvis ansett som forretningsbruker) – £5 040 per år
  • Tilgang til kollektiv pensjonsordning etter endt prøvetid
  • Livsforsikring og kritisk sykdom dekker ved tilslutning til pensjonsordning
  • Helsedekning kun for ansatte
  • Tilgang til Employee Assistance Program & Medicash etter vellykket gjennomføring av prøvetiden
  • Kontinuerlige utviklingsmuligheter

Role purpose

To produce project tender packages for existing and new clients within the water industry

Rolleoppsummering

  • Tolke prosjektbeskrivelsen og lage en prisplan som fanger opp alt nødvendig omfang.
  • Undersøke kostnadene for gjenstander som materialer, transport, arbeid og utstyr.
  • Gjennomføre anleggsbesøk med forsyningskjeden etter behov for å innhente tilbud.
  • Innhenting og vurdering av tilbud fra leverandører og entreprenører innen en spesifisert tidsramme.
  • Kontakt med prosjektkontrollteamet for å bygge et anbudsprogram for arbeidene for å sikre at tilstrekkelige foreløpige prosjekter blir brukt.
  • Vurdere risikonivåene knyttet til prosjektet og sikre tilstrekkelig risiko på pris og program.
  • Utarbeide og presentere tilbudstilbud internt for gjennomgang og godkjenning.
  • Utarbeidelse og presentasjon av tilbud til oppdragsgiver.
    Bistå med tilbud på nye kontrakter/rammer
  • Assistere med overlevering til prosjektleveranseteamet og støtte kjøpers aktiviteter der det er nødvendig.
  • Samarbeide med alle andre avdelinger og støtte toppledere i virksomheten.
  • Utfør andre plikter som er passende for denne stillingen.

Fyll Ut Skjemaet For Den Ledige Stillingen

    Upload Resume

    – Klar til å starte?

    Ta kontakt!

    Hvis du er interessert i noen av tjenestene vi tilbyr og ønsker å finne ut mer, kan du ta kontakt med oss ​​ved å bruke kontaktinformasjonen nedenfor.

    • info@nsnordics.no

    • Åkebergveien 30, 0650 Oslo, Norway

    Våre kontorer

    • Åkebergveien 30, 0650 Oslo, Norway
    • Lautrupsgade 7DK-2100 Copenhagen, Denmark
    • Maria Bangata 6 11863 Stockholm Sweden