Financial Controller for Enisca

Arbeidstid: Man – Tor 9 – 17 Fre 9 – 15 (potensialet for hybridarbeid 1-2 dager i uken etter 6 måneder)

Avdeling: Økonomi

Sted: Nederland, Storbritannia London.

Nøkkel kompetanser

  • En kvalifisert regnskapsfører (ACA, ACCA, CIMA) med minimum 2/3 års erfaring etter kvalifisering innen industrien
  • Kvalifisert fra praksisbakgrunn
  • Erfaring med å jobbe med regnskapsprogramvare fra finanskassen er ønskelig
  • Ønske om å jobbe i et fartsfylt kommersielt miljø.
  • Sterk kommersiell og forretningsmessig innsikt.
  • Gode kommunikasjons- og mellommenneskelige ferdigheter, sammen med en proaktiv og positiv tilnærming.
  • Evne til å støtte ikke-finansielle ledere med passende finansiell informasjon.
  • Kunne ta eierskap og ansvar for eget arbeid med iver etter å ta videre ansvar.
  • I stand til å forutse og løse problemer, sammen med å identifisere løsninger sammen med annen nøkkelledelse når og når det er nødvendig
  • Et førerkort
  • Erfaring fra produksjons- eller ingeniørindustrien vil være å foretrekke (CIS, VAT DRC, IR35)
  • Høy kompetanse innen informasjonsteknologi, spesielt Microsoft-produkter og regnskapssystemer
  • Omhyggelig, organisert og i stand til å prioritere arbeidsmengder i travle perioder
  • Personalledelsesevner, i stand til å samarbeide godt med andre og ha kontakt med kolleger på forskjellige steder/steder

Rolle Formål

Det kreves en finanskontrollør-rolle for å føre tilsyn med administrasjonsregnskapet og lønnsfunksjonene mens du overvåker ytelsen til et lite team, som rapporterer generelt til FD. Ettersom selskapet fortsetter å vokse, vil finanskontrolløren bli pålagt å støtte den strukturelle veksten til teamet og selskapet. FC vil samarbeide for å utvikle ferdighetene og kunnskapen til teamet og føre tilsyn med alle aspekter av operasjonell og kommersiell økonomi

Rolleoppsummering

  • Utarbeidelse av månedlige CV1-rapporter, jobb- og kostnadsrapporter for PM.
  • Sikre rettidig levering av konsernledelsesinformasjon.
  • Utarbeidelse av daglige kontantrapporter og ukentlige kontantstrømprognoser.
  • Debitorkontroll og styring.
  • Kreditorkontroll og styring av betalinger inkludert underleverandører.
  • Assistere innkjøpsreskontroteamet når det er nødvendig og ta ansvar for fullstendigheten og nøyaktigheten til innkjøpsreskontroen.
  • Utarbeidelse av konsernintercharger.
  • Administrer og koordiner oppgavene og ytelsen til regnskapsteamet, dette inkluderer opplæring og krysstrening for å sikre at alle oppgaver utføres kompetent.
  • Samarbeide med teammedlemmer for å dele oppgaver og
    ansvar; sikre at kontoteamet og funksjonen fungerer effektivt for å dekke enhver fraværsperiode, inkludert ferier eller annen permisjonsperiode.
  • Sørg for at alle selskapets retningslinjer, prosedyrer og beste praksis brukes i effektiv drift av avdelingen.
  • Handling av alle punkter identifisert under internrevisjon for å sikre at det er
    praksis og etterlevelse av konsernets regler.
  • Involvering i forvaltning av bedriftens bankkontoer og betalingsgodkjenninger/prosedyrer.
  • Kontakt med revisorer og andre eksterne rådgivere, leverandører, kreditorer og entreprenører.
  • Kontakt med PM/QS for å overvåke utgifter mot budsjett på prosjekter/produksjonsanlegg.
  • Eventuelle andre plikter som måtte kreves av stillingsinnehaveren.

Fyll Ut Skjemaet For Den Ledige Stillingen

    Upload Resume

    – Klar til å starte?

    Ta kontakt!

    Hvis du er interessert i noen av tjenestene vi tilbyr og ønsker å finne ut mer, kan du ta kontakt med oss ​​ved å bruke kontaktinformasjonen nedenfor.

    • info@

    • Åkebergveien 30, 0650 Oslo, Norway

    Våre kontorer

    • Åkebergveien 30, 0650 Oslo, Norway
    • Lautrupsgade 7DK-2100 Copenhagen, Denmark
    • Maria Bangata 6 11863 Stockholm Sweden